sarlund

Alla inlägg den 13 april 2014

Av sara lundmark - 13 april 2014 11:24

Jahap jag kan ju börja berätta vad vi gjorde igår, vi ha hos farmor på dagen och vi åt våfflor och sen gick vi till fåren för att kolla på lammen =)

I know " jätte bra bild" hah nä men dom främre fåren är typ två veckor och dom där bak är kanske två dagar=)

Sen på kvällen for jag på fg och åt kladdkaka med mathilda =) sen for jag hem och nu kommer det bästa ... jag kom hem och skulle gå och lägga mig när jag börja må illa och jag låg vaken ganska länge för jag kunde int sova... men tillslut så sommna jag. Så på morgonen när jag vaknar är klockan ca halv sju. . Och jag mår illa fortfarande så jag sätter mig i soffan och vilö bah dör men då kommer mamma och säger att moa ha ju spytt så nu rapar jag spy smak men jag har inte spytt ännu .. vilket är bra=) men jag hoppas det går över..=) för jag viml inte ligga hela påsklovet i magsjuka;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej sara här :P:D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards